miercuri, 31 decembrie 2008

O ultima urare..

Dupa o campanie in care au fost ajutati aproximativ 3000 de beneficiari din toate categoriile de varsta, voluntarii de la Crucea Rosie au decis sa organizeze un microrevelion pentru a reuni tot grupul care a participat la „Caravana lui Mos Craciun". Aceasta campanie a avut un scop bine definit, si anume acela de a strange fonduri si produse alimentare pentru copii si batrani, in perioada sarbatorilor de iarna. „Caravana” si-a inceput activitatea pe data de 6.12.2008 si s-a finalizat pe 23.12.2008. Mosul impreuna cu voluntarii Crucii Rosii au poposit in urmatoarele locatii:Moinesti, Comanesti, Slanic-Moldova, Colonesti, Buda Barcana,Comanesti,Saucesti,Filipesti, Oniscani si sa nu uitam de Galbeni, dupa care s-a oprit la Bacau. Concluzia care a marcat aceasta campanie a fost urmatoarea:IMPREUNA am reusit sa facem Craciunul mai fericit unor persoane care aveau intradevar nevoie de noi.Voluntarii de la Crucea Rosie au reusit sa fie intradevar Spiridusii lui Mos Craciun.

Aceasta campanie si-a atins scopul caritabil, iar pentru a sarbatori aceasta reusita, cu ocazia sfarsitului de an, la sediul Crucii Rosii s-au adunat o buna parte din voluntari pentru o ultima urare pentru acest an.

Am cules amintirile si reusitele anului acesta, ca sa le purtam cu noi si anul ce va veni. Ne-am luat angajamentul ca si anul ce vine, o sa avem grija de persoanele care ne solicita.

Am dansat, am sarbatorit si chiar am cinstit la 00:00 noaptea. Am primit anul cu veselie, prietenie si forte proaspete pentru anul care tocmai a sosit. Un microrevelion in care ne-am reunit fortele de data aceasta ca sa ne distram in familie. Crucea Rosie este o mare familie, care s-a unit si de data aceasta pentru „Campania de Craciun”, unde am fost mereu apropiati intrucat si pentru alte activitati care se vor relua in 2009.

O campanile care si-a pus amprenta in sufletele oamenilor, cu un strop de fericire si un microrevelion care ne-a unit si mai mult, fapt care care dovedeste ca reusm sa fim impreuna si in clipe triste si in clipe de veselie. Incercam cu totii sa fim oameni de valoare si sa formam o familie.

Voluntarii Crucii Rosii Bacau va ureaza „Un an nou fericit, plin de bucurii si impliniri”, unde va asteptam cu drag sa va alaturati grupului nostru.


La multi ani!


Articol redactat de voluntara noastra, Rosu Elena

2 comentarii:

Parerea dumneavoastra conteaza, astfel va invit sa comentati.