joi, 2 octombrie 2008

Sarbatoare dedicata varstnicilor


            Peste o suta de batrani in programul de ingrijire la domiciliu a Crucii Rosii Bacau s-au putut bucura ieri, de un eveniment organizat special pentru ei. Cu acest prilej, Dan Babliuc , directorul filialei bacauane a Crucii Rosii , a declarat ca "am vrut ca in aceasta zi sa oferim un moment aparte parintilor nostri ce sunt, sub ingrijirea noastra. Scopul nu este altul decat de a demonstra ca noua ne pasa si faptul ca ei se afla aici, este o dovada ca s-a realizat o punte de legatura intre noi."

          In scurt timp atmosfera degajata de glasul tinerilor si emotiile celor care au ales sa onoreze ringul de dans a fost una deosebita, lucru care a determinat-o pe una dintre doamnele prezente sa spuna ca se simte din nou ca la 20 de ani. " Ma simt atat de fericita ca imi e greu sa ma exprim in cuvinte. Traiesc acum sentimente pe care le aveam atunci cand mergeam la baluri.  Iata, ca acum am 77 de ani, iar acest eveniment nu a facut de cat sa imi trezeasca amintiri placute", a declarat Burla Zoita. Veniti din Colonesti, Secuieni, Traian dar si din Bacau, toti cei prezenti s-au simtit excelent si acest lucru a fost remarcat de catre voluntari. " Bucuria din ochii lor nu poate decat sa se transforme in ganduri bune.  Am facut eforturi ca aceasta manifestare sa aiba loc, insa a meritat!", a adaugat Cristi Tabacaru, voluntar.

Sursa: Desteptarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea dumneavoastra conteaza, astfel va invit sa comentati.