miercuri, 16 septembrie 2009

BANCA DE ALIMENTE

“BANCA DE ALIMENTE”

11 septembrie 2009, Crucea Rosie Bacau anunta: Crucea Roşie Româna a lansat joi, proiectul Banca de Alimente”.

Pe fondul impactului crizei economice mondiale si al cresterii preturilor la produsele alimentare, Banca de Alimente a Crucii Rosii Romane reprezinta o solutie imediata de ajutorare a persoanelor fara venituri sau cu venituri foarte mici. Proiectul este o initiativa a Crucii Rosii Romane, preluata dupa modelul unor proiecte similare derulate cu succes, in tari din Uniunea Europeana, precum si in SUA si Canada.

Proiectul Banca de Alimente presupune colectarea de alimente neperisabile in depozitele Crucii Rosii prin donatii/sponsorizari, stocarea si distribuirea acestora catre persoanele vulnerabile din Bucuresti si din tara. Distributia alimentelor se va face pe baza anchetelor sociale efectuate de catre filialele de Cruce Rosie precum si de catre DGASPC-urile de sector sau din judete. Pentru inceput, pentru colecta de produse din cadrul proiectului Banca de Alimente va fi implementata in 13 localitati din tara ( acolo unde exista Carrefour): Arad, Bacau Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Cluj, Constanta, Focsani, Iasi, Oradea, Pitesti, Sibiu si Suceava.

In zilele noastre poate parea incredibil faptul ca exista zeci de mii de persoane care sufera de foame. Intr-o societate responsabila, orice persoana, cu un simplu gest, poate sa ofere un ajutor considerabil semenilor dezavantajati din punct de vedere social sau financiar, care nu-si pot procura singuri hrana, aflandu-se la limita subzistentei. Proiectul Banca de Alimente ofera ocazia de a se implica direct, alaturi de Crucea Rosie, tuturor celor care doresc alinarea suferintei persoanelor vulnerabile. Va invit, din nou, sa fiti generosi! Hraniti un vis, o lume fara foame!”, a declarat dna Mihaela Geoana, Presedintele Crucii Rosii Romane.

Avand in vedere complexitatea si rezultatele vizate in proiectul Banca de Alimente, Crucea Rosie Romana considera esentiala implicarea cat mai multor parteneri, din diferite sectoare ale societatii romanesti: institutii guvernamentale, mass media, producatori si distribuitori de alimente, ONG-uri, cetateni carora le pasa de semenii lor.

Pana in prezent, in proiect s-au implicat:

  • Televiziunea Romana, care este partenerul Crucii Rosii Roamane in organizarea unui eveniment televizat de colectare de fonduri pentru Banca de Alimente;
  • Radiodifuziunea Romana, care ofera spatiu de emisie pentru promovarea proiectului Banca de Alimente;
  • Oficiul Central de Stocare pentru Situatii Speciale Bucuresti, care a oferit spatiul de depozitare al alimentelor;
  • Carrefour Romania, care ofera spatii in magazinele sale de tip supermarket, in 13 localitati din tara pentru amplasarea de recipienti de colectare a alimentelor cumparate si donate de catre cetateni;
  • Mega Image, care ofera spatii in 44 din magazinele sale de tip supermarket, in Bucuresti si Constanta, pentru amplasarea de recipienti de colectare a alimentelor cumparate si donate de catre cetateni;
  • Banca BRD – Groupe Societe Generale, care a oferit o donatie de 10 000 de euro;
  • DE SILVA Intermed SRL care ofera o donatie de 10 000 de euro in alimente neperisabile;
  • Banca Comerciala Romana care a oferit o donatie de 8 000 de euro si implementarea sistemului de donatii on - line pe site-ul Crucii Rosii Romane;
  • Companiile de telefonie mobila Cosmote, Orange si Vodafone, care au oferit gratuit numarul de sms 877, comun in toatete retelele pentru donatii de 2 euro/sms fara a percepe TVA.
  • Compania Romtelecom, care va oferi un numar de telefon pentru donatii de 2 euro/apel fara a percepe TVA;
  • Agentia de publicitate LOWE, care ofera sprijin in campania de promovare a proiectului Banca de Alimente.

Carrefour Romania si clientii sai sunt fericiti sa participe la proiectul Banca de Alimente a Crucii Rosii Romane. Cu siguranta, clientii nostri vor dona mancare pentru familiile nevoiase vizate de aceasta actiune. Suntem mandri sa ne implicam intr-o actiune de o asemenea amploare si ne bucuram ca activitatea noastra in mediul social se extinde la acest nivel”, a declarat dna Andreea Mihai, director marketing Carrefour Romania.

Pentru a sustine efortul financiar de implementare a proiectului Banca de Alimente, Crucea Rosie Romana, impreuna cu Televiziunea Romana vor organiza in ziua de 26 septembrie 2009 un eveniment televizat de colectare de fonduri. Evenimentul Gala Crucea Rosie are ca scop colectarea de fonduri prin mai multe metode: donatii in bani sau in natura din partea producatorilor si distribuitorilor de alimente, colectarea de fonduri prin sms-uri si apeluri telefonice cu valoare de 2 euro, licitatii de obiecte. Gala Crucea Rosie va fi transmisa in direct atat pe postul national de televiziune, cat si pe TVR International in intervalul orar 21.00 – 24.00. La eveniment vor participa personalitati din diferite domenii: artisti, oameni de afaceri, sportivi, oameni din mass-media, precum si sustinatori si colaboratori din tara si din strainatate, apropiati ai Crucii Rosii Romane care vor sustine proiectul Banca de Alimente.

„ Pentru a implementa cu succes acest proiect si la nivelul Judetului Bacau, Crucea Rosie Bacau face apel la administratia publica, agentii economici, institutii sau persoane fizice sa fie sprijinita cu punerea la dispozitie a unui spatiu in vederea crearii unui spatiu de depozitare a alimentelor pentru a fi distribuite beneficiarilor”, Dan Marcel Babliuc, director Crucea Rosie Bacau.

Pentru atingerea acestui deziderat ne bazăm pe sprijinul sponsorilor şi al donatorilor, care vor beneficia de o promovare deosebită în cadrul evenimentului, dar şi în perioada premergătoare acestuia.

Pentru donaţii de 1.000 de euro, în bani sau în produse, donatorii vor beneficia de:

  • mulţumire verbală în cadrul Galei cu menţionarea numelui donatorului şi a sumei donate,
  • 1 billboard out (1 afişare logo pe cadrul de final al emisiei).

Pentru donaţii de 3.000 de euro, în bani sau în produse, donatorii vor beneficia de:

  • prezenţa unui reprezentant la Gală şi un interviu de 1 minut cu acesta sau intervenţie în direct, prin telefon (1 minut), timp în care va face publică suma donată şi profilul companiei pe care o reprezintă,
  • 2 billboard in şi out (1 afişare logo la începutul emisiei şi 1 afişare logo la final de emisie).

Pentru donaţii de 5.000 de euro, în bani sau în produse, donatorii vor beneficia de:

- prezenţa unui reprezentant la evenimentul Galei şi un interviu de 2 minute cu moderatorul evenimentului,

- 4 billboard (2 afişări logo la începutul emisiei şi 2 afişări logo la final de emisie).

Pentru donaţii de 10.000 de euro şi peste această sumă, în bani sau în produse, donatorii vor beneficia de:

  • prezenţa la Gală şi un interviu de 2 minute,
  • 4 billboard in-out ( 2 afişări logo la începutul emisiei şi 2 afişări logo la final de emisie),
  • 8 billboard out (afişare logo după fiecare reportaj de pregătire a Galei, difuzat în perioada 11-26 septembrie) sub însemnul: “Gala Crucii Roşii, un program susţinut de (numele donatorului)”.
  • pentru fiecare 1.000 de euro, donatorul beneficiază de 1 difuzare billboard in sau out la reportajele emise în perioada 11-26 septembrie.

Pentru donaţiile în bani sau în natură de peste 1.000 de euro, donatorii sunt rugaţi să sune la numerele de telefon: 0372769112, 0234523733, sau să încheie contracte de sponsorizare/donaţie cu organizaţia Crucea Roşie, până la data de 14 septembrie 2009. Nerespectarea acestor condiţii atrage după sine imposibilitatea promovării donatorului în cadrul Galei din 26 septembrie 2009.

Ţinând cont de caracterul umanitar al acţiunii, implicarea şi contribuţia dumneavoastră în cadrul acestei campanii este deosebit de importantă şi necesară.

Credem că prin asocierea eforturilor noastre vom contribui nu numai la îmbunătăţirea situaţiei persoanelor aflate în suferinţă, dar şi la sporirea vizibilităţii activităţii dumneavoastră de sprijin umanitar prin menţionarea contribuţiei în cadrul Galei Crucea Roşie.

Cu stima,

Director Crucea Rosie Bacau

Lt.col. ( r) Dan Marcel Babliuc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea dumneavoastra conteaza, astfel va invit sa comentati.