sâmbătă, 19 iulie 2008

25 de ani de armata, aproape 10 de voluntariat


   Din 1999 este directorul filialei bacauane de Cruce Rosie. Dan Babliuc este unul din oamenii, care si-a ales sa isi dedice anii de pensie voluntariatului si dificilei misiuni de a fi alaturi de oamenii aflati la nevoie. " La inceput, timp de 3 sau 4 ani am fost singurul  care avea toate responsabilitatile. De atunci nu mi-am  mai luat niciodata concediu. Am renuntat si la pasiuni. Imi placea foarte mult sportul, dar nu am mai avut timp de baschet sau sah. Mi-am impus sa transform Crucea Rosie Bacau intr-o organizatie functionabila si am structurat-o in asa fel incat fiecare sa stie fiecare ce are de facut", a spus Dan Babliuc. Alaturi de voluntari s-a implicat in diferite proiecte  si a intervenit  in diferite situati de urgenta. "Am fost prezent peste tot si cu toate ca aceasta munca este foarte grea nu m-am lasat descurajat niciodata", a continuat el. Motivatia lui a venit din satisfactia unui lucru bine facut. "Am dovedit in nenumarate randuri ca putem fi utili. Acest lucru ma motiveaza sa continui, indiferent de auspicii", a incheiat el.

Sursa: Desteptarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea dumneavoastra conteaza, astfel va invit sa comentati.