marți, 28 iulie 2009

Crucea Rosie revine in sprijinul batranilor

Proiectul "Deschide o Usa" a reintrat in functionare. Asistatii Crucii Rosii Bacau pot beneficia de astazi de pachetele alimentare mult asteptate. Voluntarii au calcat pragul varstnicilor, unde acestia i-au intampinat cu zambetul pe buze.
A trecut aproape o jumatate de an pana ca aceasta distributie alimentara sa isi reia cursul. Suntem cu totii constienti de faptul ca in Romania speranta de viata este tot mai mica, iar varstnicii nostri o stiu cel mai bine. Majoritatea batranilor sunt singuri, parasiti de copii sau nepoti, multi din acestia suferind de boli grave si singuratate.
De asemenea batranii de la Crucea Rosie beneficiaza de asistenta sociala, consiliere si menaj oferite ca sprijin din partea voluntarilor. Mai jos va oferim 3 fotografii de la activitatea noastra sociala.

Sursa: Crucea Rosie Bacau


Pregatirea pachetelor pentru transport.


Distribuirea alimentara la domiciliul asistatilor.



Un comentariu:

  1. Îmi dorec de mult timp să devin volntară la Crucea Rosie.mă încântă ideea că aş putea salva vieţi.Am doar 14 ani,mă pot înscrie?Dacă mi-aţi putea da niste detalii v-aş rămâne recunoscătoare.Eu sunt din Buhuşi.
    p.S:Mulţumesc de comenariu!!

    RăspundețiȘtergere

Parerea dumneavoastra conteaza, astfel va invit sa comentati.