vineri, 29 august 2008

Dotarea ambulantelor Crucii Rosii a devenit un vis


Saptamana aceasta Filiala bacauana a Crucii Rosii a fost onorata cu prezenta unei delegatii din Italia. Este vorba despre reprezentantii filialei Crucii Rosii din Moncalieri. Ei au fost insotiti de alti voluntari din Novara, care au venit in Bacau pentru prima data pentru a realiza un schimb de experienta cu voluntarii romani. Intalnirea s-a dovedit a fi una benefica, asa cum a declarat Dan Babliuc, directorul filialei din Bacau. "Este un schimb de experienta benefic si am fost placut surprinsi cand am realizat ca vor sa faca o donatie. Datorita lor avem inca o ambulanta si un microbuz pe care le putem folosi in situatii de urgenta". In total, in acest moment voluntarii au la dispozitie 7 ambulante. Din pacate, ele nu sunt inca dotate corespunzator, din lipsa de fonduri. "Am avea nevoie cam de 2000-2500 de EURO, pentru fiecare masina sa o putem dota corespunzator. Astfel, am putea obtine acreditarea din partea comisiei de la Bucuresti, pentru a le putea folosi in orice moment. Cu toate acestea, nu avem banii necesari deoarece, in aceasta perioada, am cheltuit foarte mult pentru sinistrati. Credem prin intermediul acestor masini am putea fi de un real ajutor comunitatii, insa vom avea de asteptat pentru ca nu suntem sprijiniti de autoritatile locale", a continuat el. Delegatia straina va pleca in aceasta seara, dar directorul filialei italiene din Moncalieri, a promis ca va reveni in prima jumatate a lunii octombrie a acestui an, la Bacau pentru a verifica daca ambulantele au fost puse in functiune.

Sursa: http://www.desteptarea.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea dumneavoastra conteaza, astfel va invit sa comentati.