vineri, 6 august 2010

Munteni, satul uitat de lume


Până ieri, 05.08.10, nici nu ne imaginam că există o asemenea localitate ce părea a fi izolată de restul lumii. Mergând pe teren aşa cum obişnuiam în fiecare zi, timp de o săptămână, am nimerit în satul Munteni, comuna Mărgineni.
De fapt, eram în căutare de gospodării afectate din satul Trebeş, pentru a evalua situaţia şi nevoile victimelor inundaţiilor. Însă în Trebeş ne-am lămurit că nu au fost afectate decât terenuri, aşa că am ajuns în Munteni. Aici am găsit în jur de vreo 20 de case afectate foarte grav.
Localnicii pe care i-am mai găsit pe la casele lor ne-au spus că nimeni nu a ajuns pe la ei şi nici nu au primit vreo mână de ajutor. Se chinuiau prin forţele proprii să scoată mâlul din casă deşi nu mai mâncaseră de cîteva zile, sleiţi fiind. Cei care s-au adăpostit pe la rude şi apropiaţi au lăsat pe vecini să le păzească ce le-a mai rămas de prin gospodării.
Sesizând astfel, cazuri în care oamenii nu aveau nici unde să doarmă, nici ce să mănânce, am distribuit pentru 17 familii: apă, pachete cu produse alimentare si produse de igienă, saltele, pilote.
În continuare rămâne să mai revenim în localitatea respectivă, pentru a asigura nevoile pe termen lung şi mediu ale sinistraţilor.

Fotografii de la faţa locului
























 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea dumneavoastra conteaza, astfel va invit sa comentati.