vineri, 4 noiembrie 2011

Tabăra de Tineret şi Drept Internaţional Umanitar


Anul acesta, în Tabăra de Tineret şi de Drept Internaţional Umanitar din judeţul Hunedoara, staţiunea Straja, ce avut loc în perioada 26-30 Octombrie 2011, a fost trimis ca reprezentant al Crucii Roşii, filiala Bacău, voluntarul Macedon Bogdan.
Pe parcursul acestor zile, toate noţiunile acumulate semnifică pentru tânărul de la filiala Bacău şi nu numai, o importantă lecţie de viaţă. 



Impresii şi mărturii din tabără ale voluntarului băcăuan 


"Pentru mine a fost o adevărată oportunitate să particip la această tabără, având în vedere multitudinea de cunoştinţe pe care le-am dobândit în materie de Management al voluntarilor, de Leadership, dar şi de Drept Internaţional Umanitar. Mi-a plăcut foarte mult deoarece am cunoscut persoane noi de la care am avut ce învăţa, am schimbat idei în vederea perfecţionării activităţii fiecărei filiale. 

Cursul de Drept Internaţional Umanitar susţinut de reprezentantul Comitetului Internaţional de Cruce Roşie, Maja Andric, şi de reprezentantul Crucii Roşii din Slovenia, Tina, a fost unul foarte interesant, aici învăţând regulile de bază pe care orice combatant al unui conflict armat ar trebui să le respecte, cea mai importantă regulă fiind să protejeze civilii, instituţiile publice, monumentele, dar şi personalul medical, care în această situaţie de conflict (armat) este neutru.

De asemenea mi-a plăcut şi felul în care trainerii cursurilor de Leadership şi de Management al voluntarilor ne-au făcut să lucrăm ca o echipă, ca un tot unitar.

Mulţumesc Crucii Roşii Bacău pentru încrederea pe care mi-a acordat-o trimiţându-mă la aceste cursuri şi sper să nu se întâmple să-i dezamăgesc vreodată."






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea dumneavoastra conteaza, astfel va invit sa comentati.