miercuri, 1 octombrie 2008

1 Octombrie, Ziua Varstnicului

La multi ani!!!

             


Din nou, cu mic cu mare, ne-am adunat fortele aducand un zambet cu totul special unor oameni cu totul deosebiti. Nimic mai special decat in povestile rostite de acesti oameni cand eram noi mici, de jocurile cu care ne antrenau pentru viata, de sfaturile lor, de vocile blande dezmierdandu-ne clipa de clipa.

             Insa tristetea isi face aparitia, cand roata se intoarce, si devenind ei copii, si noi adulti....copii de varsta a treia, avand nevoie de un sprijin, in jargonul lor „o carja”, o alinare, facandu-si aparitia si de aceasta data „Crucea Rosie” cu micile si marile ajutoare: voluntarii. O viata ce pleaca de la suma unor schite, marturii, povete, este una feerica, apartinand unui basm care poate fi citit doar in aceasta zi, in memoria povestilor rostite odata de ei, catre noi, de catre acesti minunati voluntari.

Astfel, noi, am pregatit o masa festiva, unde timpul si locul erau nedefinite, anii erau lungi dar si frumosi, tortul nu mai era numarat la singural ci la plural, facandu-i pe moment sa uite de toate grijile, de toate momentele triste din teneretile lor. 

 Ne ignoram unul pe celalalt pana la un moment de criza, cand dam buzna pe la toti, cerem ajutoare, deoarece ne-am agonisit prea mult si intr-un moment de critica, dam cu stangul in dreptul.
                                       
Am inceput undeva la sfarsitul iernii, fara asteptari iesite din comun, un alt proiect „Deschide o usa”.
         
             Proiectul a fost acceptat, si derularea a avut succes. Le-am deschis, noi, varstnicilor inima, si ei la randul lor, ne-au deschis usa fizic, ne-au primit cu bratele deschise, cu sperantele inflacarate in ei, si noi, speram ca nu i-am dezamagit, am incercat pe cat posibil sa amelioram situatia lor, luandu-ne drepturile de parinte si de voluntar cu simt de raspundere, fapt care mi-a umplut sufletul de bucurie. Afost abilitatea lor, rabdarea, curajul de care au dat dovada.Va multumim anticipat pentru devotament, si pentru prezenta dumneavoastra la aceasta masa festiva de ziua dumneavoastra.
 

Redactat de voluntara noastra Iordache Sonia Ioana

Un comentariu:

Parerea dumneavoastra conteaza, astfel va invit sa comentati.