marți, 30 septembrie 2008

Omor pentru o butelie


Inghesuiala, tipete si nervi, ieri, in jurul orei 16.00, in curtea caminului cultural din comuna Saucesti. Zeci de sateni reclamau ca cele 50 de frigidere, aragaze si butelii donate de compania Ford nu se impart in mod corect. Cei mai multi sunt revoltati ca ajutoarele au fost donate doar familiilor care au ramas fara case, iar cei cu locuintele afectate nu au primit nimic in schimb. “Aia nu, aia nu! Cei care au ramas fara case, au primit si bani, si ajutoare si televizoare, si frigidere si de toate”, a spus pe un ton apasat Mihai Ivan, de 64 de ani, un localnic. “Toti sar sa ii ajute pe cei care au ramas fara case. La noi nu se gândeste nimeni. Mi-au cazut sobele, am aragazul mâlit, frigiderul la fel. Nici guvernul nu ne-a dat bani, nici ajutoare nu am primit. Si noi am avut de tras de pe urma inundatiilor”, a afirmat Maria Dima, de 76 de ani, o alta sateanca. “Nu mai am nimic! Am primit putini bani pentru repararea casei. Nici nu mai pot sta inauntru! Miroase tare de tot a mucegai”, a reclamat Minodora Marian, de 80 de ani din Saucesti. 

“Nu putem multumi pe toata lumea!”

Reprezentantii Crucii Rosii afirma ca, pentru donarea frigiderelor, a aragazelor si a buteliilor s-au realizat 80 de anchete sociale cu cele mai afectate familii ramase in urma inundatiilor. “Dintre acestea au fost alese 40 de familii nevoiase, dar si tineri casatoriti, care au nevoie de aparatura de un casnic.Nu putem multumi, oricum pe toata lumea”, a declarat Dan Babliuc, directorul filialei Bacau a Crucii Rosii.

Sursa: Observator

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea dumneavoastra conteaza, astfel va invit sa comentati.