miercuri, 28 iulie 2010

A început consolidarea sediului Crucii Roşii Bacău


În timp ce citiţi acest articol este foarte probabil ca noi, cei de la Crucea Roşie Bacău, să ne  fi început deja munca în noul sediu. Cert este, că după săptămâni lungi şi grele, ne-am adunat ultimele forţe pentru a îndeplini unul din cele mai vechi visuri: consolidarea sediului.
Luni, 26.07, am fost luaţi prin surpindere de către echipa de constructori care nu au stat deloc pe gânduri, apucându-se de treabă de îndată ce au sosit. Deşi spaţiul care ni s-a oferit pentru mutarea birourilor , pe toată perioada consolidării, pare a fi inconfortabil , pentru noi contează cel mai mult faptul că avem un loc unde ne putem desfăşura activităţile de zi cu zi. 
Cu o energie dobândită din dorinţa de a ne îndeplini visul, am început să ne mutăm  toate lucrurile începând cu mobilierul şi încheind cu animăluţele Crucii Roşii: un peştişor şi o pisică cu puiuţii ei. Cei doi căţei, Bulache şi Taşa, nu i-am putut lua cu noi, însă trecem în fiecare dimineaţă pe la ei pentru a le duce de mâncare. Ba chiar am auzit că între timp s-au şi împrietenit cu muncitorii.
Începând de luni treaba cu mutatul sediului, am definitivat în cursul zilei de miercuri, când ne-am  acomodat şi cu noile birouri. În noul sediu vom sta aproximativ 3 luni, timp în care se va lucra de zor la consolidare.
Pentru a putea vedea şi voi cam cum arată sediul Crucii Roşii Bacău în acest moment , şi mai ales cum arătau voluntarii după toată munca depusă şi praful inghiţit, postăm căteva  fotografii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea dumneavoastra conteaza, astfel va invit sa comentati.