duminică, 5 iulie 2009

Ieri, 4 iulie 2009, s-au implinit 133 de ani de la infiintarea Crucii Rosii Romane. Crucea Rosie Bacau impreuna cu Arena Mall au organizat o petrecere in cinstea acestei zi, un spectacol care a pledat pentru deviza "impreuna pentru umanitate".

Eu am ajuns la mall in jur de ora 19:00, atunci cand a inceput concertul. Pe scena au urcat Tony Ray, tinerii artisti ai Clasei de Muzica Usoara de la Palatul Copiilor Bacau si dansatori ai Clubului de Dans Sportiv Fiesta 2000.
Am fost acolo si am realizat multe fotografii. Cele mai reusite si interesante cadre pot fi vazut mai jos, in numar de 20.

PS: M-am numarat printre partenerii media ai acestui eveniment.

Mai multe fotografii din acest articol gasiti pe link-ul de la sursa.

Sursa: kristofer93.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea dumneavoastra conteaza, astfel va invit sa comentati.