vineri, 20 martie 2009

Eu si Crucea Rosie

A trecut aproape un an de cand sunt voluntara la Crucea Rosie Bacau. Un an in care am cunoscut o noua fata a vietii, daca pot sa spun asa.. Suspine lacrimi, bucurie, fericire,oameni disperati care cer ajutorul. Daca pana acum totul parea un alb pur acum am descoperit ca pentru unii singura optiune de care se pot lega pentru a merge mai departe este speranta zilei de maine.In cadrul campaniei prevenirii abandonului scolar, am descoperit tineri care doreau sa studieze, sa mearga la scoala dar nu aveau posibilitate. Am descoperit datorita CR oameni importanti, prieteni vechi, prieteni noi. Un sprijin moral si un loc in care pot sa fiu de folos. Sa ajut la randul meu si sa invat sa daruiesc o mana de ajutor.In cadrul Cr m-am implicat in diverse activitati umanitare si am cunoscut oameni care aveau intradevar probleme de orice natura.
Acum dupa un an de activitate pot sa spun ca imi doresc ca aceasta activitate sa nu se sfarseasca. Sa pot ajuta atunci cand este nevoie si sa invat cu trecerea timpului cat mai multe despre acordarea primului ajutor in caz de urgenta. Timpul pe care l-am acordat CR a avut un impact foarte mare asupra formarii mele ca personalitate. Am invatat sa fiu eu insumi si sa scap de teama, de frica. Am aflat care sunt cu adevarat condtiile grele ale vietii, atunci cand priveam anumite persoane care au fost ajutate de CR. Acestea sunt: sinistratii,batrani si copii neajutorati, iar cel mai mult am cunoscut aceste cazuri nefericite atunci cand s-au facut campaniile de Craciun si de Pasti. Campanii care s-au ocupat cu strangerea de fonduri pentru a putea face sarbatoriile mai fericite acestor oameni care nu au norocul sa fie fericiti.

Crucea Rosie este o activitate cu norme sociale, morale si satisfactiile sufletesti pe care le dobandesti, te ajuta sa te descoperi pe tine insuti si chiar sa te autodepasesti. Este o imbinare de diverse activitati. Tin sa multumesc celor din echipa si sa le spun pe aceasta cale ca ii apreciez pentru munca care o depun si sa ii felicit pentru sprijinul care il acorda unor persoane pe care practic nu le cunosc.
Ma consider norocoasa ca sunt voluntara la CR si sper ca echipa voluntarilor sa fie mereu unita. Esenta pe care am dobandit-o este in primul rand unitatea. Am invatat si sunt convinsa ca inca mai sunt multe lucruri de observat si de descoperit, lucruri pe care le voi descoperi cu mare placere. Misiunea de voluntar la CR este una placuta.

Pentru mine Crucea Rosie reprezinta adevaratul test al vietii.



Articol redactat de voluntara noastra, Rosu Elena.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea dumneavoastra conteaza, astfel va invit sa comentati.